Vilket ösregn 21 juni, 2019 av sandrastawreberg Det har nog aldrig regnat och åskat så mycket – men efter 12 timmar var vi framme vi vårt första stopp. Dela detta: Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Gilla Laddar in …