Idag har vi varit och besökt the Queen of Caves. 2 km in i berget med tåg och sedan rundvandring. Otroligt vackert och lite läskigt när strömmen gick och det blev kolmörkt…

Idag har vi varit och besökt the Queen of Caves. 2 km in i berget med tåg och sedan rundvandring. Otroligt vackert och lite läskigt när strömmen gick och det blev kolmörkt…
